| Крецула Тетьяна Михайлівна - музичний керівник та вчитель музики
Музикою- виховую, навчаю, живу, ім`я покровительки студентства Тетяни запалило в мені творчий вогник, горіння в справах та в роботі, блискавку думки та реакції, полум`я в промовах та вчинках, вогненну захопленість ідеями.
В мене є своя думка і можливо вона не завжди співпадає з думкою інших, розумію, що я- лише маленька часточка колективу, без якого моя праця втрачає свою значимість…
Знаю, вчителями не стають,ними народжуються, мій вибір не був випадковим, вчитель творець-це людина, яка любить дітей, любить свою професію
Музичне виховання дітей
Музичне виховання дітей - це синкретичний творчий процес, який відповідає їхнім етико-естетичним потребам та гарантує інтенсивність емоційно-почуттєвих зусиль, збуджує прояви творчості, забезпечує поліваріантність вибору засобів ведення продуктивної діяльності.
Музичне виховання не лише залучає дитину до світових культурних надбань, а й формує її ціннісне ставлення до навколишнього світу, дає змогу гармонійно розвиватися.
Вплив музики на емоційний, творчий, психічний розвиток дитини безперечний. Музика здатна викликати у малюка шквал почуттів і переживань.
Вже в перші місяці дитина прислухається до мелодійних та заколисуючих звуків колискової, жваво реагує на танцювальну музику, зупиняє погляд на музичному інструменті, що звучить.
Музичні здібності у дітей проявляються дуже рано. Музика постійно викликає в дитини посмішку, рух, вона вся ніби перетворюється та пожвавлюється.
З віком емоційний відгук дитини на музику носить більш визначений характер. Музичне виховання є органічною складовою всього навчально-виховного процесу в дитячому садку.
Музична практика дитини виявляється через сприйняття музики, її виконання та музично-освітню діяльність.
У процесі музичного виховання діти ознайомлюються з різними музичними творами, набувають певні знання, виробляють уміння й навички слухання музики, співу, музично-ритмічних рухів.
Адже, гра на музичних інструментах-це один з видів дитячої виконавської діяльності, яка надзвичайно приваблює дошкільнят.
У процесі гри на музичних інструментах удосконалюються естетичне сприйняття й естетичні почуття дитини.
| |